sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Isänpäivähattu

Harmaan sumuista isänpäivänviettoa on ollut tämä päivä. Aamulla onnittelulaulut, onnittelurunot ja isänpäiväkuvaukset ja heti perään aamukahvit. Sitten menin päiväunille. Käytiin ulkona syömässä tosi pitkästä aikaa. Ruoka oli hyvää ja Toivo muisti kotona mainita asiasta lukuisia kertoja. (Eilen poika tankkasi minun sedän muistotilaisuudessa ruokaa kolme isoa lautasellista ja kakkuakin haki pari kertaa. Kyllä jollekin ruoka maistuu.) Kotona piti viettää peli-iltaa, mutta jaksettiin pelata vain Afrikan tähti (voiton vei mies) ja Angry Birds Kimble (tämän voitti Tyyne). Sitten menin taas päiväunille. Äsken juotiin kahvit ja kohta mennään saunaan. Kiva isänpäivä, vaikka vähän turhan monet päiväunet tuli otettua.

Mies sai isänpäivälahjaksi omatekoisia kortteja ja piirrustuksia vinon pinon. Lahjaksi oli hankittu teepaita nettikaupasta. Sen lisäksi olin ommellut pipon krokotiilikankaasta, mitä jäi yli Toivon puserosta. Vuorina mustaa velouria. Oli kuulemma hyvä ja sopiva. Ja varmaan tarpeeksi harmaa.




2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tuo oli loistava isänpäivä, kun sä sait nukkua päikkäreitä! Silloinhan isä on viettänyt päivää lasten kanssa oikein kunnolla. Ja mukavaa ohjelmaa teillä on ollut koko porukallakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ihan samaa mieltä :) Tosin mulla ei ole pienintäkään aavistusta mitä täällä on tapahtunut mun nukkuessa.

      Poista

Jokainen kommentti ilahduttaa :)